طــــرح با ما  متعلق به سایت www.psdprint.ir می باشد
لطفا چناچه در فرایند خرید طرح دچار مشکل شدید با شماره پیشتیبانی ما 52249032-051 و یا شماره موبایل 09025142877 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم تماس با ما به ادرس سایت ما www.psdprint.ir و یا از طریق ایمیل ما psdprint.m@gmail.com اقدام نمایید تا مشکل برطرف شود
جهت مشاهده مجوزهای مربوطه ما به سایت ما مراجعه نمایید.

 

 

سایت پی اس دی پرینت به در عرصه گرافیک و فروش طرح لایه باز (فایل لایه باز psd) ملی مذهبی و .... فعالیت می کند و بر آن است تا نیاز کاربران گرافیست،‌کانون تبلیغاتی ، چاپخانه های افست و دیجیتال و دیگرعلاقمندان را براورده سازد.
در این راستا پی اس دی پزینت با طراحی های منحصر به فرد و مختص هر مناسبت  فعالیت می کند همچنین پی اس دی پرینت آماده دریافت هر گونه پیشنهاد انتقاد و یا شکایت از طریق شماره تماس پشتیبانی درج شده و یا قسمت تماس با ما می باشد.

 

مجموعه طرح های این سایت شامل بنر، کارت ویزیت، لوح تقدیر،تراکت،طرح مذهبی،طرح فاکتور،وکتور،قبض،طرح قرارداد،طرح کارتن،فون عکاسی،سربرگ،اعلامیه ترحیم،تقویم،منوی غذایی،ست اداری ، طرح انتخابات ، طرح کاشیکاری ، تراکت ریسو و تصاویر بدون زمینه می باشد
طرح هایی که در این سایت وجود دارد و افزوده می شود کاملا مختص این سایت و این مجموعه می باشد هرگونه کپی برداری ممنوع و پیگرد قانونی دارد.
امیدواریم مفید واقع باشیم
                                                                                                                   با تشکر... پی اس دی پرینت