طرح لایه باز بنر جشن نیکوکاری

بنر جشن نیکوکاری

نمونه طرح لایه باز
 

 بنر لایه باز جشن نیکوکاری

 بنر جشن نیکوکاری

    طرح بنر روز احسان و نیکوکاری

کد طرح
1251
فرمت PSD
مد رنگی
CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42
حجم فایل
28 MB
قیمت(تومان)  4000
طرح 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری

طرح بنر جشن نیکوکاری در قالب انواع چاپ های شما همکاران گرامی قابل استفاده می باشد که بارزترین آن چاپ دیجیتال بنر می باشد  همچنین شما می توانید علاوه بر چاپ دیجیتال در انواع چاپ های افست و ... استفاده نمایید سایز و رزولویشن طراحی قابل استفاده در انواع چاپ ها می باشد لایه های این طرح و سایر طرح های این سایت به صورت کاملا باز می باشد

هرگونه سوالی در مورد این طرح و با سایر طرح ها دارید حتما با پشتیبانی تماس بگیرد

جهت خرید این طرح از قسمت خرید و دانلود طرح در قسمت پایین همین صفحه اقدام نمایید

جهت هر گونه سوال با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرد

..............................................................................................................................

14 اسفند روز احسان و نیکوکاری

 از سال 1369 هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت ، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در 14 اسفند در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است دست های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می کشند.
هفته نیکوکاری (از چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه) به منظور جذب کمکها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند برگزار می شود که جمع آوری و توزیع آن توسط کمیته امداد صورت می گیرد.
جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که طی آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی ، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه ای است که از جمله آنها می توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد. نوع دوستی و کمک به همنوع از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلام امری ذاتی و فطری است. در واقع خداوند متعال تمایل به کمک کردن به همنوعان را به صورت یک شناخت در قلب هر بشری الهام کرده است . بدین مفهوم که عمل نیکوکاری به صورت نور الهی در قلب و سرشت انسان وجود دارد.

منبع: بیتوته

.................................................................................................

 لینک دانلود وقتی نمایش داده می شود که شما پرداخت را انجام دهید. یادآوری می کنم چناچه به هر دلیلی تراکنش ناموفق باشد (اعم از سرعت پایین ،قطعی و ....) و شما نتوانید به هر دلیلی بعد از پرداخت طرح را دانلود نمایید ، لینک دانلود پس از اعلام شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال و ایمیل می شود.

چنانچه لینک دانلود نمایش داده نشد در قسمت "تماس با ما " اعلام نمایید

-----------------------------------------------------------------------------------

همکار گرامی : لطفا جهت حمایت از ما پس از خرید، طرح را کپی نکنید

خرید و دانلود طرح