طرح لایه باز و سه بعدی بنر هفته تربیت اسلامی

بنر هفته تربیت اسلامی

نمونه طرح لایه باز
 

 بنر هفته تربیت اسلامی

 بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی

    طرح بنر روز هفته تربیت اسلامی

کد طرح
1256
فرمت PSD
مد رنگی
CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42
حجم فایل
21 MB
قیمت(تومان)  3000
بنر هفته تربیت اسلامی

طرح بنر هفته تربیت اسلامی در قالب انواع چاپ های شما همکاران گرامی قابل استفاده می باشد که بارزترین آن چاپ دیجیتال بنر می باشد  همچنین شما می توانید علاوه بر چاپ دیجیتال در انواع چاپ های افست و ... استفاده نمایید سایز و رزولویشن طراحی قابل استفاده در انواع چاپ ها می باشد لایه های این طرح و سایر طرح های این سایت به صورت کاملا باز می باشد

هرگونه سوالی در مورد این طرح و با سایر طرح ها دارید حتما با پشتیبانی تماس بگیرد

جهت خرید این طرح از قسمت خرید و دانلود طرح در قسمت پایین همین صفحه اقدام نمایید

جهت هر گونه سوال با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرد

..............................................................................................................................

توضیح مختصر در مورد نحوه نام گذاری 8 اسفند به هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

در همان سال های نخست پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،  در نظام آموزش و پرورش یک نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی شکل گرفت و بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تاسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب کنند.

شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ هشتم اسفند ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه هجری شمسی، « ستاد امر تربیتی » در مدارس ایران تاسیس کردند.

استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد. مهم ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال دانش و مهارت فنی است بر همین اساس در دوره نخست وزیری شهید رجایی و در دوران تصدّی شهید باهنر در وزارت آموزش و پرورش آن ها به تأسیس ستاد های امور تربیتی در مدارس کشور اقدام کردند تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهند و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش های اسلامی ترغیب کنند. پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی از جمله اهداف ستادهای امور تربیتی است. در جمهوری اسلامی ایران هشتم اسفند ماه روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی »، نام گذاری شده است.

منبع: تبیان

طرح های هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی را از این قسمت مشاهده نمایید

....................................................................................................

 لینک دانلود وقتی نمایش داده می شود که شما پرداخت را انجام دهید. یادآوری می کنم چناچه به هر دلیلی تراکنش ناموفق باشد (اعم از سرعت پایین ،قطعی و ....) و شما نتوانید به هر دلیلی بعد از پرداخت طرح را دانلود نمایید ، لینک دانلود پس از اعلام شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

چنانچه لینک دانلود نمایش داده نشد در قسمت "تماس با ما " اعلام نمایید

-----------------------------------------------------------------------------------

همکار گرامی : لطفا جهت حمایت از ما پس از خرید، طرح را کپی نکنید

خرید و دانلود طرح