طرح لایه باز بنر روز قدس

بنر روز قدس

نمونه طرح لایه باز 

طرح بنر روز قدس


 طرح بنر لایه باز روز قدس

     جدول مشخصات طرح بنر روز قدس

کد طرح
1450
فرمت psd
مد رنگی
CMYK
رزولوشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل
35 MB
قیمت(تومان) 3000

از جمله ویژگی های طرح بنر روز قدس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

طرح بنر روز قدس با فرمت psd یعنی لایه باز است .
طرح بنر لایه باز روز جهانی قدس در سایز 30 cm در 42 cm با DPI 300 می باشد که شما می توانید سایز آن را به 2 m در 3 m با DPI 72 تغییر دهید، بدون آن که از کیفیت آن بکاهید .
حجم بنر روز قدس 35 مگابایت می باشد .
این طرح با مد رنگ cmyk به شما عرضه می گردد که پس از چاپ با طرح اولیه تفاوت چندانی ندارد.

طرح بنر لایه باز روز قدس متشکل از تایپوگرافی " روز قدس گرامی باد " ، جمله ی مقام معظم رهبری " تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد "، تصویر دورگیری شده ی مقام معظم رهبری، تصویر مسجدالاقصی، وکتور گل، وکتور ابر، تذهیب می باشد.

تذکر : شما می توانید سایر طرح های بنر روز قدس را در اینجا مشاهده کنید .

هرگونه سوالی در مورد این طرح و با سایر طرح ها دارید حتما با پشتیبانی تماس بگیرد

جهت خرید این طرح از قسمت خرید و دانلود طرح در قسمت پایین همین صفحه اقدام نمایید

........................................................................................................................................................

 لینک دانلود وقتی نمایش داده می شود که شما پرداخت را انجام دهید. یادآوری می کنم چناچه به هر دلیلی تراکنش ناموفق باشد (اعم از سرعت پایین ،قطعی و ....) و شما نتوانید به هر دلیلی بعد از پرداخت طرح را دانلود نمایید ، لینک دانلود پس از اعلام شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

چنانچه لینک دانلود نمایش داده نشد در قسمت "تماس با ما " اعلام نمایید

-----------------------------------------------------------------------------------

همکار گرامی : لطفا جهت حمایت از ما پس از خرید، طرح را کپی نکنید

خرید و دانلود طرح

........................................................................................................................................................

توضیح کوتاهی درمورد روز قدس و علت نامگذاری آن :

در 16 مرداد ماه سال 1358 در حالیکه کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، جنوب لبنان توسط نیروهای اشغالگر اسراییلی بمباران شد.امام خمینی (رحمه الله علیه) از مسلمانان در سراسر جهان خواستند تا آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان را به نشانه ی حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کنند.

بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره روز قدس می فرمایند :

«روز قدس، یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است؛ روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می دانند و عمل می کنند به آنچه باید بکنند».